TERMEN DE LIVRARE

In cazul in care nu optati pentru ridicarea produselor de la sediu, livrarea se va face prin curier rapid (FanCourier; DPD; TNT Romania) in termen de 24-48 de ore de la Confirmarea comenzii.

In conditii speciale (meteo, sociale etc) sau in perioadele din an foarte aglomerate (sarbatori, promotii globale etc), termenul de livrare poate fi prelungit pana la 7 zile lucratoare cu o instiintare prealabila asupra acestei situatii si cu exprimarea acordului Cumparatorului.

COSTUL DE LIVRARE

Costul unic de livrare pentru Romania este de 15 LEI (inclusiv TVA), tarif aplicabil pentru toate localitatile din tara care intra in raza de acoperire a FanCourier, Posta Panduri, DPD sau TNT. Acest cost se va regasi pe factura emisa de Vanzator.

In cazul in care localitatea de livrare se afla intr-o zona greu accesibila, fara drumuri de acces sau in afara razei teritoriale a companiei de curierat rapid, se va percepe o taxa suplimentara de transport pentru kilometri exteriori zonei de acoperire. Calculul se face in functie de numarul de kilometri exteriori. In momentul Confirmarii comenzii Clientul va fi informat asupra acestei situatii speciale, iar in cazul in care Clientul confirma comanda, acesta poate opta intre: ridicarea coletului de la cel mai apropiat sediu al companiei de curierat, caz in care costul de transport va ramane 15 lei, sau livrarea coletului la adresa mentionata, caz in care costul de transport va fi majorat cu taxa pentru kilometri exteriori. Costul exact al fiecarei taxe suplimentare va fi comunicat Clientului si se va regasi pe factura emisa de Vanzator.

In cazul platii produselor prin modalitatea de plata in rate by Credius Online, costul trasportului, in valoare de 13,80 lei (fara ramburs), va fi platit separat de catre Cumparator, cu numerar, in momentul livrarii, direct curierului. Acesta va emite factura si chitanta separate pentru costul transportului, care nu se va mai regasi pe factura emisa de Vanzator.

MODUL DE LIVRARE

Curierul rapid va livra coletul la adresa confirmata telefonic de catre Client in momentul Confirmarii comenzii. In cazul in care Clientul nu se afla la adresa si nu poate fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, compania de curierat va pastra bunurile comandate timp de sapte zile lucratoare, interval in care va incerca sa contacteze din nou Clientul pentru a definitiva livrarea.

Produsele pot fi verificate la livrare, in prezenta curierului.

Curierul care livreaza marfa NU poate solicita nici o alta suma in afara celei din documentele (facturi, chitante, bonuri fiscale sau AWB).