CONDITII PENTRU RENUNTAREA LA CUMPARARE

Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile de la incheierea contractului, conform OUG34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. 

Persoanele juridice, in calitate de cumparator, nu beneficiaza, conform legii, de dreptul de renuntare la cumparare.

Momenul incheierii Contractului de vanzare-cumparare pentru comenzile online cu livrare este momentul in care Vanzatorul confirma comanda si livrarea, respectiv data la care se emite factura fiscala.

In cazul in care Clientul opteaza sa preia produsul de la sediu, momentul incheierii Contractului de vanzare-cumparare este momentul emiterii documentului fiscal. In concordanta cu legislatia in vigoare, daca partile au convenit astfel,conform OUG34/2014, Art.6, aliniatul 5 , contractul se va incheia intr-un spatiu comercial si astfel nu mai exista posibilitatea de retragere in termen de 14 zile.

Pentru analizarea solicitarii de retur/inlocuire, Clientul va completa Formularul de Returnare Comanda online si il va expedia catre adresa de e-mail office@gsmfit.ro, urmand a primi un raspuns cu numarul de inregistrare a solicitarii in maxim 2 zile lucratoare ( in perioada unor campanii sau promotii speciale termenul poate fi de maxim 5 zile lucratoare). 

RETURNAREA PRODUSELOR

Produsele ce urmeaza a fi returnate vor fi primite de catre serviciul nostru specializat doar corect ambalate in colete si cu formularul de returnare semnat si atasat, la adresa: Bucuresti, Str. Colonel Papazoglu, nr. 74-76, corp C, sector 3. De asemenea, produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate la livrare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele si sigiliile intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale. Pentru expedierea coletelor va rugam sa folositi acelasi serviciu de curierat prin care ati primit produsele. Nu primim la retur produse neambalate. Coletele ce nu au in mod vizibil formularul de returnare tiparit (notificarea ce contine numarul de autorizare a returnarii) semnat in original de catre client nu vor fi primite de serviciul nostru specializat si vor fi refuzate. 

In cazul solicitarii unui alt produs, Clientul va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump, sau va primi diferenta de bani, conform modalitatilor de returnare mentionate in OUG34/2014, daca produsul este mai ieftin.

Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat pe cheltuiala lui produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG34/2014.

RAMBURSAREA CONTRAVALORII PRODUSELOR

Contravaloarea taxei de transport initiale, de 15 lei, evidentiata separat pe factura, nu se returneaza, deoarece transportul reprezinta un serviciu care a fost prestat si nu mai poate fi returnat.

Rambursarea contravalorii produsului, ori dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile de la notificarea Vanzatorului de catre Client a intentiei de renuntare la cumparare, conform OUG34/201, respectiv de la data trimiterii Formularului de returnare.

 

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

 

 

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, nu se poate efectua in urmatoarele cazuri: 

-  In cazul in care produsele au un sigiliu specific categoriei (unde sigiliul este aplicat de producator direct pe produs) si daca acesta a fost desfacut. Desigilarea acestuia duce automat la pierderea garantiei, conform conditiilor mentionate de producator in certificatul de garantie, cat si la imposibilitatea de a fi returnat conform OUG34/2014.

In cazul produselor confectionate dupa specificatiile Clientului sau personalizate in mod clar.

Vanzatorul isi rezerva dreptul ca, in momentul receptionarii produsului de la Client, sa efectueze o expertiza tehnica cu sustinerea firmei de service autorizat. Daca se constata ca produsul a suferit modificari fata de starea initiala (zgariat, spart, incomplet,etc), independente de natura pentru care a fost fabricat, conform OUG34/2014, Vanzatorul va diminua pretul produsului conform devizului de cost emis de catre firma de service autorizat pentru a readuce produsul la starea de nou. Aceasta diminuare a pretului va fi transmisa Cumparatorului de catre Centrul de Colectare pe adresa de mail/corespondenta indicata de catre client in maxim 2 zile lucratoare. Dupa confirmarea de catre client se va emite documentul fiscal de retur si se va vira suma aferenta sau se va livra un alt produs conform alegerii clientului.

 FORMULAR DE RETURNARE

Daca aveti o problema cu un produs, primul pas este sa completati acest Formular de returnare.

Acest formular trebuie sa fie completat in intregime, si va vom raspunde prin e-mail in termen de 2 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

ATENTIE! Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Va rugam sa folositi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea in timpul tranzitului.

 

Formular returnare produs :